STRONA GŁÓWNA

Publikacje - dyscyplina szkolna



A. Rozdziały w monografiach:
1. Kossobucka A., Suska-Wróbel R., Szkoła jako obiekt uczniowskich antypatii w opiniach nauczycieli, M. Gwoździcka-Piotrowska, J. Wołejszo, A. Zduniak (red.), Edukacja w społeczeństwie "ryzyka". Bezpieczeństwo jako wartość t. 3, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, Poznań 2007, s. 340-349.
2. Kossobucka A., Suska-Wróbel R., Dyscyplina - zniewolenie czy wyzwolenie? - modele strategii kreowania klasowej dyscypliny [w:] M. Pedrycz-Wrona (red.), Nauka, technika społeczeństwo wyzwania i perspektywy w zakresie kształcenia przyrodniczego, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2007, s. 65-75.
3. Kossobucka A., Suska-Wróbel R., Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć - szkolne przyczyny, [w:] B. Niemierko, M. K Szmigiel (red.), O wyższą jakość egzaminów szkolnych, Wydawca: gRupa TOMAMI, Lublin 2006, s. 335-344


B. Grant badwczy (współautorstwo):
- 2006 r. w ramach badań własnych Dyscyplina - zniewolenie czy wyzwolenie współczesnej polskiej szkoły.


POWRÓT DO ZAKŁADKI
Działalność naukowa